• Haberler
  • Gündem
  • Ehliyetlerde Yeni Dönem! 65 Yaş Üstüne Süre Sınırı Geldi

Ehliyetlerde Yeni Dönem! 65 Yaş Üstüne Süre Sınırı Geldi

Elazığ'ın da aralarında bulunduğu 81 ilde 65 yaş üstü sürücülere yönelik ehliyet yenileme şartlarında yeni düzenleme hayata geçirildi.

Haberin Özeti

  • 65 yaşını dolduran sürücüler ehliyetlerini her 3 yılda bir sağlık raporu alarak yenilemek zorunda olacak.

Elazığ dahil ülke genelinde yeni uygulamaya göre, 65 yaşını dolduran sürücüler ehliyetlerini her 3 yılda bir sağlık raporu alarak yenilemek zorunda olacak.

Düzenleme kapsamında, sürücülerin fiziksel ve zihinsel yeterliliklerinin düzenli olarak kontrol edilmesi amaçlanırken, yetkili sağlık kuruluşlarından alınacak rapor doğrultusunda sürücü belgeleri yenilenecek.Öte yandan 80 yaş ve üzerindeki sürücüler için denetim süresi daha da sıklaştırıldı. Buna göre, 80 yaşını aşan vatandaşlar ehliyetlerini her 2 yılda bir sağlık kontrolünden geçirerek yenileyebilecek.

Kaynak: Günışığı

Bakmadan Geçme

Harput Sancak Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0 532 155 92 03
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!