Vali Hatipoğlu'ndan Duygusal Bayram Vedası
Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Kurban Bayramı tatilinin ardından memleketlerinden ayrılacak olan gurbetçi vatandaşlar için anlamlı bir mesaj yayımladı.
Kurban Bayramı tatilini memleketleri Elazığ’da geçiren binlerce gurbetçinin dönüş yolculuğu başlarken, Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu’ndan duygusal bir uğurlama mesajı geldi. Resmi X (Twitter) hesabı üzerinden Elazığ’ın kültürel değerlerinin yeraldığı videolu mesajla seslenen Vali Hatipoğlu, bayramın getirdiği birlik ve beraberlik ruhuna vurgu yaptı.
"SİZ GELDİNİZ, İLÇELERİMİZ ANLAM BULDU"
Vali Hatipoğlu, gurbetçilerin şehre gelişiyle Elazığ'ın ve tüm ilçelerinin canlandığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Sevgili Elazığlı hemşehrilerim, Bayramın bereketiyle yüreklerimiz doldu, sofralarımız birleşti, hasretler kavuştu. Gurbetin yollarını aşarak memleketimize, öz yurdumuza kavuşmanızla Harput’umuzun tarihi kokusu; Ağın’ımızın, Alacakaya’mızın, Arıcak’ımızın, Baskil’imizin, Karakoçan’ımızın, Keban’ımızın, Kovancılar’ımızın, Maden’imizin, Palu’muzun ve tabii ki Sivrice’mizin o eşsiz güzellikleri bir kez daha anlam buldu. Bu topraklar, sizsiz eksik kalıyor. Siz geldiniz, Elazığ’ımız yeniden gülümsedi. Her birinizin ayak bastığı yer, dağlarımız, ovalarımız ve tarihi sokaklarımız bir başka canlandı. Burası sizin memleketiniz; burası kalbinizin attığı yer."
DÖNÜŞ YOLUNDAKİ SÜRÜCÜLERE "TRAFİK KURALLARI" UYARISI
Bayram tatilinin sona ermesiyle birlikte gurbetçilerin yeniden yollara düşeceğini hatırlatan Vali Hatipoğlu, dönüş yolculuğuna çıkacak olan vatandaşları trafik kurallarına uymaları ve dikkatli olmaları konusunda uyardı. Can ve mal güvenliğinin her şeyden önemli olduğunu vurgulayan Elazığ Valisi Hatipoğlu, "Bayramın son gününü maalesef geride bıraktık. Yine yollara düşeceksiniz. Gurbete dönerken lütfen dikkat edin, kendinizi ve sevdiklerinizi koruyun. Tüm hemşehrilerimize dönüş yolculuklarında kazasız, belasız, huzurlu ve güvenli bir seyahat diliyorum. Allah yolunuzu açık, gönlünüzü ferah eylesin. Elazığ’ımız her daim sizleri bekliyor. Kapımız da, gönlümüz de daima açık. Bayramınız mübarek olsun."dedi.
Bakmadan Geçme